понедельник, 19 июня 2017 г.

модуль 9 рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання , а саме:  
як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні;
як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів;
перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів,

 і з боку вчителів;
          вчителі  мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички само- спрямованості;
            учні мають бути активним у власному навчанні;
           учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках;
       задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий