понедельник, 19 июня 2017 г.

модуль 8 рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: 

яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес;  
як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей;
 як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей;
оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
 переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів.





Комментариев нет:

Отправить комментарий